~ REGULAMIN Szkolnego Klubu Zdrowego Nastolatka  ~

§ 1. Szkolny Klub Zdrowego Nastolatka, zwany w dalszej części regulaminu "Klubem" powołuje się na okres 3 lat.

§ 2. Terenem działalności Klubu jest obszar Miasta Torunia. Siedziba Klubu mieści się w VIII LO przy ulicy Grunwaldzkiej 33/35

§ 3. Działalność Klubu opiera się na społecznej pracy członków.

§ 4. i § 5. Patrz -> O klubie

§ 6. Członkiem klubu może być każdy uczeń szkoły spełniające warunki założycieli oraz będący przez nich zaakceptowany.

§ 7. Osoba ubiegająca się o przyjęcie do Klubu składa pisemną deklarację, potwierdzającą wolę przystąpienia oraz znajomość celów i podstawowych zasad jego działalności.

§ 8. Członek Klubu ma prawo zgłaszać wnioski i postulaty dotyczące pracy Klubu oraz korzystać z pomocy Klubu. Członek klubu ma obowiązek przestrzegania niniejszego regulaminu, aktywnej pracy na rzecz realizacji celów Klubu.

§ 9. Członkostwo Klubu ustaje na skutek: 1) dobrowolnego wystąpienia  2) wykluczenia przez głosowanie większością głosów na wniosek co najmniej dwóch członków Klubu.

§ 10. Do uczestnictwa w zebraniu członków Klubu są uprawnieni wszyscy członkowie Klubu.

§ 11. Zebranie Członków: 1) może zmienić niniejszy regulamin  2) ustala główne kierunki działalności Klubu  3) przyjmuje nowych członków Klubu  4) decyduje o rozwiązaniu Klubu, większością 3/4 głosów w obecności co najmniej połowy ogólnej liczby członków  5) podejmuje inne uchwały w istotnych sprawach klubu

§ 12. Zebranie ogólne członków Klubu odbywa się co najmniej raz w miesiącu, a częściej w razie potrzeby.

§ 13. Prawo reprezentowania wobec osób trzecich Klubu przysługuje liderom. Liderzy prowadzą również bieżące sprawy Klubu oraz przewodniczą zebraniom członków.

§ 14. Lidera, powołują członkowie Klubu, bezwzględną większością głosów w tajnym głosowaniu. Liderem Klubu jest Anna Polaszewska*.

§ 15. Mandat Lidera Klubu ustaje w razie: 1) dobrowolnego ustąpienia z pełnienia funkcji  2) decyzji członków Klubu, podjętej większością 2/3 głosów, w obecności co najmniej połowy członków.

§ 16. Wszystkie środki finansowe pozyskane od sponsorów przekazywane będą na rzecz Rady Rodziców lub funduszu Pomocy Szkole i rozliczanie się z wydatków następuje zgodnie z przyjętymi przepisami obowiązującymi w danej szkole.